Operations Manager
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Operations Manager
Główne zadania:
- realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii,
- analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów,
- bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i obowiązków,
- prowadzenie racjonalnej i zgodnej z przyjętymi założeniami polityki kadrowej w ramach zarządzanych teamów,
- budowanie i utrzymywanie silnych relacji z Kontrahentami,
- raportowanie do Dyrektora Oddziału,
- realizowanie dodatkowych obowiązków zleconych przez Zarząd.
Nasze oczekiwania:
- min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta call center,
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w strukturze organizacji,
- wykształcenie wyższe,
- silna orientacja na cel i zadania,
- umiejętność budowania silnych relacji z klientami na wszystkich poziomach współpracy,
- charyzma i umiejętność budowania autorytetu, a także umiejętność efektywnego motywowania zespołów,
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pod presją czasu,
- zdolność analitycznego myślenia i bardzo dobre zdolności organizacyjne.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- profesjonalne wdrożenie do pracy,
- długoterminową współpracę w największym call center w Polsce,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość awansu w strukturze organizacji,
- dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, karta rabatowa, ubezpieczenia grupowe.
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów:...
Dodano: 2024-11-22
Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik...
Dodano: 2024-11-08
na czas określony Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
Dodano: 2024-10-04