Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Pracownik ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej
Pracownik ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IES/37/09/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- udział w projektach realizowanych przez wydział ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu informacji pasażerskiej,
- udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,
- inicjowanie nowych projektów zgodnych z zakresem zadań wydziału.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego,
- wiedza zawodowa z zakresu infrastruktury kolejowej i administracji,
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność (możliwa konieczność wyjazdów służbowych),
- umiejętność radzenia sobie z emocjami
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06