Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Trade Marketing Manager / Farmacja

Trade Marketing Manager / Farmacja


Trade Marketing Manager / Farmacja
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie projektami i aktywnościami wsparcia sprzedaży,
  • Koordynowanie projektów współpracy na linii Farmaceuta – Adamed, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności edukacyjnych,
  • Planowanie kalendarza działań promocyjnych dla wybranych grup produktów i kanałów sprzedaży,
  • Współtworzenie i monitorowanie budżetów promocyjnych,
  • Przygotowywanie narzędzi i materiałów promocyjnych oraz monitoring ich efektywności,
  • Monitoring działań konkurencji,
  • Bliska i efektywna współpraca z działem sprzedaży i zespołem brand managerów.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 2-4 lata doświadczenia na stanowisku managera w obszarze trade marketingu/ marketingu lub sprzedaży farmaceutycznej,
  • Doświadczenie w tworzeniu lub współtworzeniu strategii trade marketingowej/marketingowej/prowadzeniu projektów we współpracy z zespołami sprzedażowymi- wymóg konieczny,
  • Doświadczenie w zarządzaniu powierzonym budżetem w tym kontrolowanie, prognozowanie i optymalizowanie. Znajomość i stosowanie zasad ROI,
  • Doświadczenie w tworzeniu lub współtworzeniu materiałów marketingowych/trade marketingowych przeznaczonych dla zespołów sprzedażowych/klientów docelowych,
  • Dobra znajomość Excel, Powerpoint,
  • Umiejętność wyciągania wniosków na podstawie różnych źródeł danych i ich syntetycznej prezentacji.
  • Kreatywność, operatywność,
  • Samodzielność w prowadzeniu projektów,
  • Doświadczenie w pracy z sieciami aptek będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Narzędzia pracy - samochód służbowy, laptop, telefon służbowy,
  • Praca w systemie hybrydowym - 50/50,
  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy 7:00-9:00,
  • pracę w oparciu o atrakcyjny system premiowy,
  • Opiekę medyczną dla współpracownika i rodziny,
  • Dofinansowanie ubezpieczenia grupowego,
  • Pakiet Zdrowie na 5 (cykliczne szczepienia na grypę, kafeteria badań profilaktycznych, akcje profilaktyki zdrowotnej, testy COVID, wsparcie mental health),
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking,
  • Kafeterię benefitów finansowaną z ZFŚS ,
  • Świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci,
  • Eventy firmowe np. Festiwal Wartości,
  • Bonusy za polecenia współpracowników,
  • Cykliczny Festiwal Nauki, oferta szkoleń.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa