Trade Marketing Manager / Farmacja
Trade Marketing Manager / Farmacja
Miejsce pracy: Łódź
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie projektami i aktywnościami wsparcia sprzedaży,
- Koordynowanie projektów współpracy na linii Farmaceuta – Adamed, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności edukacyjnych,
- Planowanie kalendarza działań promocyjnych dla wybranych grup produktów i kanałów sprzedaży,
- Współtworzenie i monitorowanie budżetów promocyjnych,
- Przygotowywanie narzędzi i materiałów promocyjnych oraz monitoring ich efektywności,
- Monitoring działań konkurencji,
- Bliska i efektywna współpraca z działem sprzedaży i zespołem brand managerów.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 2-4 lata doświadczenia na stanowisku managera w obszarze trade marketingu/ marketingu lub sprzedaży farmaceutycznej,
- Doświadczenie w tworzeniu lub współtworzeniu strategii trade marketingowej/marketingowej/prowadzeniu projektów we współpracy z zespołami sprzedażowymi- wymóg konieczny,
- Doświadczenie w zarządzaniu powierzonym budżetem w tym kontrolowanie, prognozowanie i optymalizowanie. Znajomość i stosowanie zasad ROI,
- Doświadczenie w tworzeniu lub współtworzeniu materiałów marketingowych/trade marketingowych przeznaczonych dla zespołów sprzedażowych/klientów docelowych,
- Dobra znajomość Excel, Powerpoint,
- Umiejętność wyciągania wniosków na podstawie różnych źródeł danych i ich syntetycznej prezentacji.
- Kreatywność, operatywność,
- Samodzielność w prowadzeniu projektów,
- Doświadczenie w pracy z sieciami aptek będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Narzędzia pracy - samochód służbowy, laptop, telefon służbowy,
- Praca w systemie hybrydowym - 50/50,
- Elastyczny czas rozpoczęcia pracy 7:00-9:00,
- pracę w oparciu o atrakcyjny system premiowy,
- Opiekę medyczną dla współpracownika i rodziny,
- Dofinansowanie ubezpieczenia grupowego,
- Pakiet Zdrowie na 5 (cykliczne szczepienia na grypę, kafeteria badań profilaktycznych, akcje profilaktyki zdrowotnej, testy COVID, wsparcie mental health),
- Zorganizowany transport do pracy lub parking,
- Kafeterię benefitów finansowaną z ZFŚS ,
- Świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci,
- Eventy firmowe np. Festiwal Wartości,
- Bonusy za polecenia współpracowników,
- Cykliczny Festiwal Nauki, oferta szkoleń.
Zobacz podobne oferty
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy kontakt i współpraca z działem marketingu tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie dobra...
Dodano: dzisiaj
Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej : tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych. Zarządzanie zespołem : koordynacja pracy...
Dodano: 2024-10-24
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja...
Dodano: 2024-10-10