Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/24/4011
OBOWIĄZKI:
- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i wdrażanie wszystkich procedur operacyjnych oraz o przestrzeganie operacyjnej standaryzacji krajobrazu procesów- prowadzenie terminowej komunikacji w przypadku zapytań od wewnętrznych/ zewnętrznych klientów lub zainteresowanych grup w języku angielskim- zapewnienie przejrzystości operacyjnej działań transakcyjnych- reagowanie na zapytania wymagające interwencji od dostawców i wewnętrznych klientów (zgłoszenie eskalacji pierwszego poziomu) - praca odbywa się w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Word, Excel, Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjne, orientacja na działanie, umiejętność optymalizowania procesów pracydoświadczenie w obszarze zamówień i obsługi klienta
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 900 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-07
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06
Zapobiegać "churn" na kontach, które są przypisane do zespołu Customer Retention korzystając z algorytmów ML i silników opartych na regułach, firmy zagrożone rezygnacją będą proaktywnie identyfikowane i tworzone będą przypadki...
Dodano: 2024-10-30