E-commerce Manager
EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.
Generalny przedstawiciel SCHMITZ CARGOBULL, w związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy poszukuje pracownika na stanowisko:
E-commerce Manager
Miejsce pracy: Ołtarzew
Zakres obowiązków:
- Kształtowanie strategii sprzedażowej oraz polityki rozwoju w kanałach e-commerce
- Realizacja procesów sprzedażowych w oparciu o sklep internetowy oraz platformy sprzedażowe
- Przygotowywanie ofert na platformach sprzedażowych (zarządzanie treściami oraz aktualizacja produktów i cen)
- Analizy rynku i konkurencji w zakresie oferty (części i akcesoria Automotive)
- Opracowywanie wraz z działem marketingu strategii marketingowej
- Zarządzanie w ramach obsługiwanej platformy wszystkimi działaniami marketingowymi, w tym np.: e-mail marketing, SEM, SEO, social media, remarketing oraz content marketing
- Prowadzenie statystyk i analizy wyników sprzedaży
- Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych
- Współpraca z klientem wewnętrznym
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w e-commerce
- Doświadczenie w marketingu i sprzedaży
- Doświadczenie w budowaniu marki
- Praktyczna znajomość platform sprzedażowych (Allegro, Amazon, eBay, Cdiscount, Aukro itp.) w zakresie wdrażania, obsługi oraz akcji marketingowych
- Praktyczna znajomość systemu Baselinker w zakresie obsługi i wdrażania integracji
- Znajomość dobrych praktyk i mechanizmów e-commerce
- Mile widziane doświadczenie w Trade Marketingu
- Wysoka orientacja na realizację celów
Zobacz podobne oferty
Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...
Dodano: 2024-11-21
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych zgodnych z celami biznesowymi firmy, planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen...
Dodano: 2024-10-07
Rozwój ogólnej strategii zakupów programmatic i zarządzanie budżetem w celu maksymalizacji ROI. Planowanie i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia celów dotyczących klientów, możliwości i kosztów/LTV. Nadzór nad wydajnością kont...
Dodano: 2024-08-16