Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Manager

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Manager


Jesteśmy firmą świadcząca usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 4000 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu 

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Manager
Miejsce pracy: Ząbki

 

Twój zakres obowiązków:
  • opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych zgodnych z celami biznesowymi firmy,
  • planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
  • zarządzanie zespołem sprzedaży oraz marketingu poprzez cele i KPI,
  • nawiązywanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami,
  • wdrażanie, modyfikowanie i kontrola standardów, procesów oraz procedur sprzedażowych i marketingowych,
  • planowanie i kontrola budżetu działu sprzedaży i marketingu,
  • odpowiedzialność za optymalną strukturę zatrudnienia w podległym obszarze,
  • optymalizacja procesów sprzedażowych i marketingowych,
  • analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji.
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu najlepiej w branży FMCG,
  • doświadczenie w planowaniu i definiowaniu celów sprzedażowych oraz marketingowych,
  • doświadczenie w tworzeniu oraz optymalizowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej,
  • umiejętność definiowania i wyznaczania KPI,
  • umiejętność analizowania danych sprzedażowych oraz marketingowych,
  • wysoki poziom kreatywności i pomysłowości,
  • wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne,
  • zdolność do budowania autorytetu i motywowania zespołu,
  • wytrwałość i determinacja w działaniu,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność podejmowania decyzji oraz szybkiego reagowania na zmiany,
  • odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność,
  • mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, wiedzy i dostępnych kompetencji, a także wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • dofinansowanie do pakietów medycznych i sportowo-rekreacyjnych,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji,
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • transparentność w komunikacji, przejrzyste cele oraz przyjazną atmosferę pracy.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa