Kierownik Biura ds. Sprzedaży i Marketingu
Kierownik Biura ds. Sprzedaży i Marketingu
Miejsce pracy: Ząbki
Deweloper i generalny wykonawca poszukuje Kierownika biura ds. sprzedaży i marketingu. Szukamy osoby do nadzorowania działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków takiego pracownika będzie należało m.in.:
- nadzór nad pracą działu sprzedaży,
- koordynacja wizerunku firmy,
- opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych,
- sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży,
- poodejmowanie działania w celu pozyskiwania nowych klientów poprzez kampanie reklamowe,
- nadzorowanie kampanii promujących sprzedaż oraz aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu firmy, oraz z firmami odpowiedzialnymi za publikacje ogłoszeń i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.).
- nadzór nad funkcjonowaniem biura.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku, np. ekonomia, zarządzanie i marketing.
- znajomość rynku nieruchomości i wiedza z zakresu marketingu i promowania nieruchomości kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu (promocja, reklama).
- obsługa komputera,
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość rynku sprzedaży nieruchomości/ branży.
Poza tym, pracownik ten powinien również cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, przywódczymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością, kreatywnością, samodzielnością, wysoką kulturą osobistą oraz przedsiębiorczością. A także umiejętnościami strategicznymi i umiejętnością kierowania kapitałem ludzkim.
Zobacz podobne oferty
Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...
Dodano: 2024-11-21
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych zgodnych z celami biznesowymi firmy, planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen...
Dodano: 2024-10-07
Rozwój ogólnej strategii zakupów programmatic i zarządzanie budżetem w celu maksymalizacji ROI. Planowanie i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia celów dotyczących klientów, możliwości i kosztów/LTV. Nadzór nad wydajnością kont...
Dodano: 2024-08-16