Senior marketing and sales manager
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Senior marketing and sales manager
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/0203
OBOWIĄZKI:
1. Wyszukiwanie, kwalifikowanie i aktywne pozyskiwanie klientów dla spółki.2. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi i potencjalnymi klientami w języku bengalskim.3. Kontakt i negocjacja warunków handlowych z klientami w języku bengalskim.4. Biegła umiejętność korzystania z pakietu MS Office.5. Umiejętność negocjacji, tworzenia oraz administrowania ofertami handlowymi dla klientów krajowych i zagranicznych pochodzących z Bangladeszu.6. Monitorowanie działalności, trendów i konkurencji na wydzielonym obszarze rynku.Z uwagi na charakter działalności (sprzedaż internetowa) zorientowanym na produkty dla klientów bengalskich mieszkających na terenie UE, znajomość języka bengalskiego jest kluczowa w celu podjęcia pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: bengalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
Uprawnienia: negocjacje handlowe
Uprawnienia: dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa programów Ms Office (Word, Excel)
Wymagania inne:
Umiejętność pozyskiwania i utrzymywania relacji biznesowych z klientami krajowymi i zagranicznymi. Prowadzenie korespondencji tradycyjnej i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...
Dodano: 2024-12-05
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych zgodnych z celami biznesowymi firmy, planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen...
Dodano: 2024-10-07
Rozwój ogólnej strategii zakupów programmatic i zarządzanie budżetem w celu maksymalizacji ROI. Planowanie i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia celów dotyczących klientów, możliwości i kosztów/LTV. Nadzór nad wydajnością kont...
Dodano: 2024-08-16