Kierownik Wydziału Zarządzania Komercyjnego
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Kierownik Wydziału Zarządzania Komercyjnego
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska
Nadzorowanie realizacji zadań przyporządkowanych Wydziałowi Zarządzania Komercyjnego, w szczególności:
- Kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach.
- Współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy; dokonywanie niezbędnych uzgodnień przy prowadzeniu spraw wspólnych.
- Przygotowanie i realizacja planu działań związanych z najmem nieruchomości (najem instytucjonalny lokali mieszkalnych, najem lokali użytkowych, miejsc postojowych, garaży indywidualnych, powierzchni reklamowych).
- Realizacja zadań związanych z zarządzaniem wspólnotami w zakresie nierealizowanym przez Oddziały Terenowe, w tym uzupełniająca obsługa finansowa wspólnot mieszkaniowych.
- Realizacja procedur windykacyjnych wobec dłużników Spółki od strony merytorycznej, inicjowanie postępowań windykacyjnych.
- Opracowanie, aktualizowanie, realizacja strategii marketingowej i planów sprzedaży usług świadczonych przez Spółkę.
- Koordynacja procesu ofertowania.
- Planowanie, wdrażanie, utrzymanie oraz optymalizacja i kontrolowanie mechanizmów/procedur związanych z najmem nieruchomości.
- Sporządzanie informacji zarządczej (sprawozdania, raporty, zestawienia) o zarządzanym zasobie.
- Definiowanie bazy niezbędnych danych gromadzonych w systemach informatycznych w zakresie najmu nieruchomości, nadzór nad poprawnością procesów gromadzenia i aktualizacji.
- Nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów finansowych w Oddziałach Terenowych w zakresie właściwości.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym minimum 2 letnie,
- znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność kierowania zespołem, systematyczność, dokładność, samodzielność, inicjatywa własna, odpowiedzialność.
Oferujemy
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
- szkolenia zawodowe,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- finansowanie opłat za składki członkowskie za przynależność do izby inżynierów,
- dodatkowe ubezpieczenie,
- pakiet socjalny.
Zobacz podobne oferty
Warunki pracy Praca w siedzibie urzędu, jak i poza nią, reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy...
Dodano: 2024-07-22
Szkolenia menedżerskie. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta,...
Dodano: 2024-07-02
Zakres obowiązków: Koordynacja ofertowania oraz optymalizacja rozwiązań w zakresie instalacji sanitarnych Zarządzanie zespołem i wprowadzanie usprawnień w zespole Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami Prowadzenie nadzoru nad realizacją...
Dodano: 2024-06-19